دل تنگ یعنی من تنهای تنهای

دل تنگ یعنی من تنهای تنهای

این وبلاگ برای اطلاع رسانی از آلبوم ها و همکاران محسن چاوشی است

دانلود آهنگ محسن چاوشی همگناه

متن دانلود آهنگ همگناه محسن چاوشی

الا دختر تو مادر داری یا نه نشونی از برادر داری یا نه

همون بوسی که دادی توی دالون نمیدونم به خاطر داری یا نه

شب تاریک و مهتابم نیومد نشستم تا سحر خوابم نیومد

نشستم تا دم صبح قیومت قیومت اومد و یارم نیومد

سه روزه رفتی و سی روزه حالا زمستون رفته ای نوروزه حالا

خودت گفتی سر هفته می یایم شماره کن ببین چند روزه حالا

شب مهتاب که مهتابم نیومد نشستم تا سحر خوابم نیومد

نشستم از سر شب تا خروس خون همون یار نیومد

من از انگشتر دست تو بودم میون پنجه و شصت تو بودم

اجل اومد که جونم را بگیره ندادم چون که پا بست بودم

دانلود آهنگ با کیفیت 320

9 MB 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

4 MB 

 

 

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: jahanami ׀ تاریخ: سه شنبه 24 تير 1399برچسب:, Download , Mohsen Chavoshi , hamgonah Music , آهنگ , آهنگ , آهنگ Mohsen Chavoshi , آهنگ محسن چاوشی , آهنگ,همگناه , دانلود , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ Mohsen Chavoshi , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ محسن چاوشی , دانلود آهنگ , متن آهنگ , متن ترانه , محسن چاوشی ,دانلود آهنگ محسن چاوشی همگناه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید از البوم نفرین با محسن چاوشی بودم و با اهنگاش زندگی کردم. با صداش لحظه های نابی رو تجربه کردم. بخاطر همین موضوع این وبلاگو راه انداختم تا یه جورایی از محسن چاوشی تشکر کنم ...


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , mohsenchavoshi1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM